نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات تنها بستری است كه اراده مردم را به كرسی می نشاند

انتخابات تنها بستری است كه اراده مردم را به كرسی می نشاند

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات تنها بستری است که میتوان از راه آن، اراده مردم را به کرسی نشاند و به سمت تغییرات مطلوب حرکت کرد.



سید احمد آوایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: انتخابات مظهر مردم سالاری است و تنها بستری است که میتوان از راه آن، اراده مردم را به کرسی نشاند و تغییرات مدیریتی را در سطح کلان و مطابق با مطالبات ملت ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: چرخش نخبگانی در سطوح مدیریتی صرفا از راه انتخابات حاصل می شود و بر همین مبنا بسترسازی ها در این حوزه باید منطقی و منطبق بر خواست و اراده مردم باشد تا پویایی و اعتلای جامعه را به دنبال داشته باشد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وضعیت اسفناک معیشتی که طبقات وسیع جامعه را با مشکلات و معضلات بسیاری مواجه کرده است، بخشی از مردم را نسبت به مشارکت در انتخابات گرفتار تردید کرده اما باید توجه داشت که تنها راه ایجاد تغییرات به سمت وضعیت مطلوب، انتخابات است.
آوایی در ادامه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را هم تجلی مشارکت عامه مردم در مدیریت کلان شهری و روستایی دانست و بیان نمود: مردم در انتخابات شورا می توانند با رأی آگاهانه خود، مشارکت فعالانه ای در نحوه مدیریت محیط زندگی خود داشته باشند.
وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که نمایندگانی از متن مردم انتخاب می شوند و شهردار هم توسط نمایندگان شورا برگزیده و مدیریت امور شهری را بر عهده خواهد گرفت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
آوایی با تاکید بر این که مردم شهرستان دزفول نباید نسبت به انتخابات شوراها بی تفاوت باشند، اظهار داشت: اساسا مشارکت نکردن مردم و یا انتخاب ناآگاهانه به صورت مستقیم بر محیط زندگی آنها تأثیرگذار خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته به صرف رأی دادن هم نمی توان انتظار تغییرات داشت بلکه مردم باید به صورت مستمر بر روند فعالیت شوراهای شهر و روستا و نمایندگان، نظارت کامل داشته باشند و از آنها مطالبه گری کنند.
آوایی با اشاره به اینکه مردم فارغ از شعارهای کلیشه ای نامزدها باید برنامه محوری آنان را مورد توجه قرار دهند، تاکید کرد: باید توجه داشت که نامزدها صرفا شعار می دهند و یا واقعاً برای اداره شهر و بهبود وضعیت مدیریت، برنامه دارند.
وی ابراز امیدواری کرد که نتایج انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری مردم در جهت نیل به وضعیت مطلوب جامعه و با رضایت ملت شریف ایران همراه باشد.

1400/03/12
12:14:57
0.0 / 5
922
تگهای خبر: برنامه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام