پزشكیان: كمیسیون بهداشت مجلس به اتفاقات لردگان رسیدگی كند

پزشكیان: كمیسیون بهداشت مجلس به اتفاقات لردگان رسیدگی كند

به گزارش خبرگزاری نام مسعود پزشكیان در واكنش به تذكر نماینده مردم لردگان اظهار داشت: كمیسیون بهداشت مجلس به اتفاقات لردگان رسیدگی كرده و نتیجه را در مجلس اعلام نماید.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، محمد خالدی سردشتی در جلسه علنی عصر امروز (یكشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذكری شفاهی با اشاره به اتفاقات اخیر لردگان اظهار داشت: به علت اهمیت این اتفاق در بین مردم حضور پیدا كردم و در مسجد روستا درد و دل آنها را شنیدم. مردم گلایه های زیادی از مسؤلان وزارت بهداشت و درمان و استاندار داشتند. آنها از مصاحبه های ناقص و اظهار نظرهای نامناسب به شدت ناراضی و نگران هستند.

نماینده مردم لردگان در مجلس اضافه كرد: متاسفانه این اظهار نظرها سبب جریحه دار قلب این مردم مومن شده است. همینطور باعث نگرانی های جدی برای تمام مردم منطقه شده است.

خالدی سردشتی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: از شما می خواهم كه بعنوان رئیس جمهور تیمی متشكل از وزیر بهداشت، وزیر كار، تعاون و رفاه اجتماعی و بازرسی ویژه ریاست جمهوری جهت بررسی ابعاد مختلف مبحث به لردگان اعزام كنید.

وی در انتها تصریح كرد مردم لردگان صف خویش را از سوءاستفاده گران جدا می كنند. آنها صف سیاسی خویش را برای مخالفان نظام اعلام نمودند. كمیسیون بهداشت مجلس به این مورد رسیدگی كنند.

پزشكیان كه ریاست مجلس را بر عهده داشت در واكنش به این تذكر خطاب به اعضای كمیسیون بهداشت اظهار داشت: حتما به این مورد رسیدگی كرده و نتیجه را در مجلس اعلام كنید.




1398/07/14
22:54:32
5.0 / 5
4176
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام