دیدگاه كاربران خبرآنلاین درباره فوری ترین اقدام اقتصادی دولت، قیمت ها را تثبیت كنید

دیدگاه كاربران خبرآنلاین درباره فوری ترین اقدام اقتصادی دولت، قیمت ها را تثبیت كنید

به گزارش خبرگزاری نام بعضی از كاربران خبرآنلاین در نظرسنجی فوری ترین درخواست اقتصادی شما از دولت چیست، عنوان كردند: «دولت باید تصمیمات درست بلندمدت و كوتاه مدت را همزمان اجرایی كند؛ كوتاه مدت برای مراقبت از معیشت مردم و بلندمدت برای اصلاح ساختار اقتصاد كشور.»


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از خبر آنلاین، طی یك سال قبل اقتصاد ایران به مشكلات فراوانی تحت تاثیر شوك ارزی و تشدید تحریم ها روبه رو شده است. بر این اساس، طرح های مختلفی برای آرامش بخشی به بازار در دستور كار قرار گرفته است و ریزش قیمت ها در بازار در ماه های اخیر قابل توجه بوده است. با این وجود، سوالی كه امروز محل بحث خیلی از كارشناسان قرار دارد، فوری ترین اقدام دولت در شرایط كنونی است. كاربران خبرآنلاین در نظرسنجی ای كه انتشار یافت، در این خصوص كه «درخواست اقتصادی شما از دولت در شرایط كنونی چیست؟» دیدگاه های جالبی داشتند. یكی از كاربران خبرآنلاین در این خصوص نوشت: «زمان رئیس جمهور قبلی هم ما همش به این امید بودیم دلار باردیگر بشه هزار تومن، الان هم تاریخ باردیگر تكرار شد. متاسفانه هیچ تغییری صورت نخواهد گرفت.» كاربر دیگری عنوان كرد: «به خاطر مردم هر كاری می توانید بكنید. تا اقتصاد به وضع قبل برگرده، این مردم از دولت حمایت كردند. حالا نوبت دولت می باشد كه از مردم حمایت كنه.» یكی از كاربران خبرآنلاین اشاره كرد: «یك برنامه بلندمدت برای ثبات اقتصادی تعیین كنه و با در نظر گرفتن تحریم ها و درآمدهاش از همون برنامه پیروی كنه. این طوری مقاومت اقتصاد رو هم بالا برده و این قدر فشار اقتصادی مردم رو اذیت نمی كنه.»
كاربری تصریح كرد: «انتظار مردم از تیم اقتصادی دولت این است كه با مردم به صورت شفاف، موانع رشد اقتصادی و وانفسای معیشت مردم را در بین بگذارند.» یكی از كاربران نوشت: «فقط باید تصمیمات درست بلندمدت و كوتاه مدت همزمان اجرایی شود؛ كوتاه مدت برای مراقبت از معیشت مردم و بلندمدت برای اصلاح ساختار اقتصاد كشور.» كاربری اشاره كرد: «قیمت ها رو تثبیت كنید؛ هیچ قیمتی ثابت نیست. بامداد با ظهر و عصر با ظهر فرق می كنه.» یكی از كاربران خبرآنلاین نوشت: «ریزش سریع قیمت ها مثل همون موقع كه سریع می ره بالا.» كاربری كه خودرا «مرتضی» معرفی كرده، اشاره كرد: «رونق تولید.» كاربر دیگری اشاره كرد: «اگه بتونه، كاملا اقتصاد رو به ثبات برسونه و از این همه نوسانات پیشگیری كنه، بهترین لطف رو به مردم كردند.» ۲۲۳۲۲۵


منبع:

1398/06/27
22:13:12
5.0 / 5
4339
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام