مخبر در جلسه هیات دولت:

اولویت دولت برگزاری انتخابات مشارکتی وسالم و ادامه خدمت جهادی است

اولویت دولت برگزاری انتخابات مشارکتی وسالم و ادامه خدمت جهادی است

خبرگزاری نام: سرپرست ریاست جمهوری، کوشش برای حفظ میراث رییس جمهور شهید با برگزاری انتخابات مشارکتی، امن و سالم و ادامه خدمت جهادی را دو موضوع دارای اولویت دولت دانست.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، محمد مخبر در جلسه بامداد امروز چهارشنبه هیئت دولت، ضمن تسلیت باردیگر سالروز رحلت امام راحل و نیز گرامیداشت یاد شهدای یوم الله ۱۵ خرداد، با اعلان اینکه بالاترین افتخار شخص شهید رئیسی و دولت مردمی تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست، اشاره کرد: در انتخابات پیش رو نیز فرمایشات و منویات ایشان نصب العین همه اعضای دولت می باشد.
سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص زمینه سازی برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت کامل اضافه کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز که از طرف دولت مردمی برگزار گردید، رییس جمهور شهید تاکید جدی بر سلامت کامل پروسه برگزاری انتخابات و عدم هرگونه فعالیتی له یا مقابل نامزدها از طرف مسئولان اجرائی داشتند که این تأکیدات به حمدالله به بهترین نحو رعایت شد.
مخبر با اعلان اینکه ما به عنوان یاران رییس جمهور شهید، برای حفظ میراث ایشان باید در دو عرصه تلاش نماییم، گفت: عرصه اول برگزاری سالم، امن و مشارکتی انتخابات و عرصه بعدی ادامه کارهای دولت به شکل جهادی و بدون هیچ نوع خلل و کندی است.
سرپرست ریاست جمهوری اشاره کرد: این دولت تا روز و ساعت آخر که کار به دولت بعدی سپرده شود، کارها را با همان روحیه جهادی رییس جمهور شهید ادامه خواهد داد و با هر مدیر یا فردی که در کارها تعلل ورزیده یا بی نظمی بوجود آورد، برخورد خواهد شد.
مخبر در ادامه سخنانش با اشاره به دغدغه های رییس جمهور شهید در حوزه ضرورت صیانت از محیط زیست در توسعه، از رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواست تا با جدیت این راهبرد شهید رئیسی را دنبال کند.
سرپرست ریاست جمهوری همین طور به وزیر صنعت، معدن و تجارت ماموریت داد تا جلسات ستاد تنظیم بازار را به شکل یک روز در بین برگزار کرده و گزارش پایش بازار را به شکل مستمر به وی ارائه نماید.
مخبر در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از سفر منطقه ای سرپرست وزارت امور خارجه اشاره کرد: دیپلماسی فعال و پشتیبانی از حقوق مردم مظلوم فلسطین راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با جابجایی دولت ها تغییر نکرده و همه موظف به پیگیری جدی آن هستیم.
سرپرست ریاست جمهوری در بخش پایانی سخنانش با اشاره به حساسیت رییس جمهور شهید نسبت به پیگیری وضعیت و بهبود شرایط کاری فعالان صنایع دستی، ضمن تاکید بر کوشش برای اجرائی شدن دستورات رییس جمهور شهید دراین زمینه، اظهار داشت: صنایع دستی جزو مزیت های کشور است؛ در این حوزه علاوه بر این که ایجاد اشتغال با کمترین سرمایه گذاری به انجام می رسد، همه اعضای خانواده می توانند مشغول کار شده و در ضمن، به حفظ فرهنگ، هنر، آداب و رسوم محلی و ملی نیز کمک کنند.


منبع:

1403/03/16
13:27:12
0.0 / 5
217
تگهای خبر: امنیت , دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام