تاکید امیرعبداللهیان بر گسترش روابط اقتصادی با جمهوری گینه

تاکید امیرعبداللهیان بر گسترش روابط اقتصادی با جمهوری گینه

خبرگزاری نام: وزیر فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی جمهوری گینه که در تهران به سر می برد با امیرعبداللهیان دیدار و درباب روابط دوجانبه، زمینه های مختلف مناسبات سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی گفتگو نمود.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، آلفا سوما، وزیر فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی جمهوری گینه که در تهران به سر می برد عصر روز چهارشنبه با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه دیدار و درباب روابط دوجانبه، زمینه های مختلف مناسبات سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار، مناسبات دو کشور را دوستانه، تاریخی و درحال گسترش دانسته و بر اهمیت تبادل هیأت ها بین دو کشور اصرار کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری کمیسیون مشترک همکاریهای دو کشور در گسترش روابط اقتصادی فیمابین ابراز امیدواری کرد مقدمات برگزاری نشست کمیسیون مشترک در دستور کار دو کشور قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و گردشگری گینه نیز در این دیدار سفر خود به تهران را گامی برای توسعه روابط در حوزه های مختلف دانست و بر گسترش همکاریهای دو کشور تاکید، و اظهار امیدواری کرد که کشورش بتواند از تخصص و تجربیات طرف های ایرانی برای توسعه گینه بهره مند گردد.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد برگزاری کمیسیون مشترک همکاری ها باشیم.


منبع:

1401/11/20
12:45:41
0.0 / 5
577
تگهای خبر: وزیر امور خارجه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
لینک دوستان خبرگزاری نام
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام